Men vilket väder

Regnet öser ner och Ebba har precis slocknat i soffan till Emil i Lönneberga..helt slut idag hon.
Vi har varit hos mina föräldrar då min lillebror har tagit studenten,så det har varit fullt upp.Och på väg hem så spöregna det ju,mindre skoj.

I veckan som va så var vi på ultraljud,allt såg bra ut,det var bara 1 och hon trodde det var en liten tjej till ;).Tyckte att de gick igenom/tittade efter så mkt mer denna ggr än när jag väntade Ebba..Bara bra det

Jaha få se vad det blir för väder i helgen då?Om man ska vara inburad eller hitta på ngt skoj..Skulle iof behöva sätta oss ner och försöka planera in lite semester aktiviteter..Funderar på att åka till Halmstad och deras äventyrsland några dagar,sen blir det väl lite små turer och ev nån mini weekend till Åland maybye!!Få se
Men äventyrslandet verkar bra,entre kostar 190 kr(barn som vuxen) men då ingår alla attraktioner m.m i det priset,sånt gillar jag...slipper man köpa åkband m.m

Nästa vecka så ska jag få ha upplärning HELA veckan med ny sommarpersonal....tycker sådär om det.Men det blir nog bra =/
I söndags så had evi personalfest på jobbet,började 14 med aktivitet.Killar fick skjuta pistol och vi tjejer hade en SPA kväll,med massa champange och god frukt.Vi fick ansiktsrengöring och fotvård med Aloe Vera produkter från Forever Living och sen fick vi prova på en massage,jag tog handmassage..riktigt skönt
Efter det välkomst drink inne på gården och sen middag vid 18 med musikquiz av Bengt Dahlgren(Daniel från skilda världar),,var jätte trevligt och god mat..Men jag har aldrig varit med om en personal fest där gratis sprit har flödat som det gjorde då...Det var väl bara för att jag inte kunde dricka själv..Men det var bara att hämta vinflaskor,öl,cider till borden hela tiden...kul för dom som kunde utnyttja det =)

Nej nu ska jag bära in Ebba i sängen och stoppa om henne..

Trevlig helg!!


Kommentarer
Postat av: camilla

jag ses gärna!!! 842 stannar nästan precis vid min gata... :)

2009-06-16 @ 20:32:31
Postat av: Jessica

Dax och uppdatera kanske?!? ;)

2009-07-30 @ 21:13:43
URL: http://jessicaandersen.blogg.se/
Postat av: veronica med emma och fanny och lina

och här ÖÖÖÖSER regnet ner fortfarande :-) ha haha,,nä förstår om du inte orkar skriva, jag har ju själv ingen blogg :-) kul att ses på söndag!

2009-08-14 @ 19:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback