Här e jag

Ber så mkt om ursäkt för er som brukar läsa att jag inte har uppdaterat här pålänge=(..Det är nämligen så att vi har flyttat in datorn till kontoret(vårt gamla sovrum)så då blir det inte lika mkt sitta vid datorn på kvällarna,det var lättare förr då man kunde sitta med datorn i  knät och kolla på tv samtidigt =)..Snacka om i-lands problem och bekvämlighet va??


Här rullar allt på,jobb,städ,matlagning,tvätt,hämta på dagis m.m. är som det ska och veckorna bara rullar fram.Snart sommar och semester även om det känns långt bort just idag när det SNÖAR igen*suck*..vill att våren ska komma nu så man får lite sol o värme.

I helgen som var så var maken på kryssning med jobbet,åkte strax efter 17 i fredags.Ebba var så j-la arg på han för att han skulle iväg,sur på riktigt verkligen,gjorde massa dumheter för att få uppmärksamhet och tok grina och klamra sej fast när han skulle gå.

På lördag morgon vakna hon 05.30 och undra när pappa skulle komma*gäsp*och inte somna hon om heller.Men sen strax efter 10 så sa hon"gå o sova mamma" så det gjorde vi.

Maken kom hem strax efter 21 på lördagkväll och han var ju snygg???dyngrak typ...så han åt(läs slafsa)lite mat och gick sen och la sej...Blev lite sur jag,för jag tycker ju att det räcker att supa till en dag!!!Men men inte min huvudvärk,för han fick minsann masa sej upp med Ebba i går morse och även gå ut med henne på fm...fast det var motvilligt tror jag,HAha


Annars så gjorde vi inte så mkt,städa,tvätta,lekte m.m.

Nu i veckan så har vi Sven-Ingvars bor på jobbet(värsta stjärnstatus va??)ska bo t.om onsdag.så nån av er som är stort fan så kom och hälsa på vet ja ;)


Nehe om man ska gå och göra lite nytta innan man ska hämta skrutt då....typ bädda rent i sängen och sätta igång en maskin då??


På återseende


Ciao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback