och en vecka senare då...

Måste börja med att skriva att jag tänker på dej syster!!!Förstår att det är låång tråkigt att ligga där på sjukhuset och bara vänta...men jag kommer upp i veckan och hälsar på dej och fördriver lite tid..

Här är allt som vanligt,lite ljusare bara =)..skönt,har man kommit ett kliv närmare våren.Även om det sista klivet känns enormt stort,vi har flera dec snö kvar på tomten.Så i går gick jag och Ebba runt och sparka iden så den kanske smälter bort fortare.
Annars så har helgen varit jätte lugn,i lördags(makens enda lediga dag i veckan)var vi in till stan och handla lite grejer till huset,typ,handtag,lampa till källaren m.m
Jag och Ebba var på Platagen och köpte lite påsk blommor som vi planerade ut..sen sov vi middag hela fam och efter det blev det inte mkt gjort..Riktig slappar dag,alla va trötta..Så så kul hade vår familj på den enda dagen tillsammans..nästa dag blir torsdag.Visst har jag det härligt va??
 Idag när jag kom till jobbet hade hela data systemet kraschat!!!Nice nice,de kunde inte checka in/ut gäster,visste inte vilka rum som var belagda,inte hur mkt gäster vi hade.....inget.Förstå så sårbar ett företag är p.ga av datorn liksom,helt sjukt egentligen.Och läste nyss på Facebook att det inte var fixat än,snarare tvärtom......lovely

Idag har maken rivit sista väggen här inne,så nu i slutet av veckan ska han hyra golv slip och slipa alla golv.....oj oj vad damm det kommer bli,men dock så fint.Sen tänkte vi börja iordningställa köket så smått.Ska bli så skönt när ALLT är klart.

Nej nu ska jag fixa lite innan Fam Annorlunda börjar

På återseende!!!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

haha oj vilket sammanträffande :) Hoppas att det kan bli en repris inatt då! :) Har inte hunnit svara på ditt mess, vi kanske kommer på söndag då! Men jag vet inte, skulle vara så fint väder också och vi ska kanske åka in till stan. Kram

2009-04-22 @ 20:35:03
URL: http://bellasbabbel.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Hmm spelar ingen roll tror jag, en i porslin kanske, men de flesta är så pyttesmå? Plast är ju iofs bra det med, kanske ska åka till nallens eller nåt och inhandla. kram

2009-04-27 @ 14:38:16
URL: http://bellasbabbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback