Slut på ledigheten då

Nu var det sjukt längesen jag skrev ngt här,tiden bara rusar iväg..
Men nu så ska jag skriva lite då...har nu varit ledig i 5 dagar och har verkligen fått mersmak,skulle lätt vara hemma hela sommaren =)..Idag har det ju varit kanon väder och vi har varit ute hela dagen..På em kom syrran,carli och Veronica över på lek/fika dejt...Det var jätte trevligt och ALLA barnen lekte jättebra..Tack girls för trevligt sällskap!!
Sen efter middag så gick jag och Ebba ner till "vårat" bad och satt på bryggan och myste,Ebba var jätteduktig och hade verkligen respekt för vattnet,satt i mitt knä tok klistrad.Bra det.

Annars så rullar det på här...är nu i vecka 16 och har BF 12 nov om det var någon som inte visste det ;)
Vi är snart klara med köket,väntar nu bara på måttbeställda bänkskivor som kommer i början på Juni,då kan vi köpa och installera spishällen sen så är det komplett.Men sen är det ju lite annat fix kvar,typ måla lister och sånt som tydligen aldrig ska bli klart...det är liksom ingen prioritet på det.Så är det jämt hos fler än oss tror jag,att lister och sånt är alltid kvar lång tid efter...märkligt
Ebba har ju fått en ny kusin som hon avgudar,klänger,kramar,gosar och pussar jämt på stackars Felix =)

JA det blev inte så mkt mer än det här nu..men det får räcka =)
Har ni iaf sett ett livstecken ochdet ska väl inte dröja lika länge till nästa ggr vill jag lova


Trevlig vecka!!!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Oj det var på tiden!! asg

Tack för idag..Kram!

2009-05-25 @ 21:18:52
URL: http://jessicaandersen.blogg.se/
Postat av: Bella

ja det var på tiden :P Då har du BF på Liams födelsedag, lätt att komma ihåg :P Så spännande!! Avundas dig lite som slipper gå höggravid på sommaren, ser inte fram emot det... Kram

2009-05-27 @ 07:09:10
URL: http://bellasbabbel.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vaaaa är du gravid??? STORT grattis! Va kul.

Då blir du ju snart mamma ledig o får vara hemma :)



Det är ju sjukt skönt att vara det :) Inte för att jag hinner så mkt mer än att passa upp på Hugo...



Ha det så bra!

2009-05-28 @ 09:37:18
Postat av: Eli

Ja, det va ju på tiden att du uppdaterade..

Hade faktiskt inte tittat på ett tag eftersom det va så längesen sist, men idag prata du om bloggen så då tänkte jag att jag måste kolla läget..



Tackar också för dagen du skriver om, det va trevligt!



O nu väntar vi på nästa blogginlägg ;-)

Kram

2009-05-28 @ 20:25:10
URL: http://carli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback