Hösten är här

Nu har jag snart varit hemma och ledig i 3 veckor och det är bara 2 månader kvar till BF....fatta att jag kommer att klättra på väggarna snart.Är liite långtråkigt att vara hemma,känns konstigt att lämna bort Ebba oxå när man är hemma,fast hon behöver den stimulansen.
Just nu är hon ju inne i en riktigt mamma period(håller på att bli vansinnig)jag ska göra allt,när jag lämnar henne så ska det pussas/kramas 20-30 ggr m.m.Det beror säkert på att jag är hemma(har aldrig förr lämnat henne hos dagmamman),bebis i magen m.m.Hon är ju även som ett plåster på dagmamman och blev helt förstörd häromdagen då hon skulle iväg och fixa deras maraton bana,ngr andra dagmammor skulle se efter dem under tiden.
Även på gympan som hon har börjat på,blir hon hysterisk om jag ska lämna henne där,så fort ledaren pratar blir hon ledsen..Hoppas hoppas att det går över till bebisen kommer annars får man fullt upp...och det lär ju knappast gå lättare att lämna henne då =) 

Idag har vi varit i stan och kikat på vinterstövlar,tyckte inte det fanns ngt som föll mej i smaken så jag ska kika på nätet nu i kväll.
Annars kommer det väl in hela tiden i butikerna kan jag tänka mej

nu är det dags att natta en jättetrött tjej här

På återseende

Kommentarer
Postat av: Eli

Du är ju inte ensam om gråtet på gympan -vi får va därinne tills de är trygga helt enkelt, men bättre det än att man går o de gråter -då blir de väl livrädda!!!



Ang skor -kolla brandos.se, jag har beställt till Noah o Elin där nu, kanonbra!



Ska vi försöka ses nåt snart kanske? KRAMAR

2009-09-17 @ 19:56:29
URL: http://carli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback