Kors i taket

Ja nu är jag här igen,var ju en evighet sedan jag uppdaterade här.Har liksom inte orkat,men nu ska jag väl försöka vara lite flitigare här.

I fredags så jobbade jag min sista dag,skönt men ändå konstigt att bara vara hemma nu i ca 2mån.Börjar redan känna mej smått rastlös och då har jag varit ledig i 1½ dag =)..blir nog bra det här.
Imorrn ska jag till Mvc kl 7.30,sen hämta mitt pass,käka frukost på jobbet,gå på stan en sväng och köpa gympadräkt och vindfleece jacka till Ebba och även ev ska vi åka och kika på barnvagn.Så i morrn får man lite gjort.
Och på torsdag ska jag ju passa söta Felix mellan 10-12 ;)sen jobba 13-17 efter det.

I söndags så var jag på MeandI party hos Eli..finns mkt fint som vanligt och jag hoppas så att det kommer en annan säljare då Mia som är nu ska sluta.Hade jag bara haft körkort så hade jag nog kunna tänka mej att iaf bli junior säljare..Till Ebba blev det medaljong klänning plyschtajts ..jag hade ju party för bara 2 veckor sen och då beställde jag ju lika klänning till mej och då ville hon så gärna ha likadan.

Snart ska  jag hämta skrutt hos dagmamman och så ska vi träffa A-K o Alvin och lek ai nån lekpark..

Ska försöka bli bättre att skriva här nu när jag "bara" är hemma om dagarna =)

Kommentarer
Postat av: Jessica

OJ stort kors i taket;) va ju verkligen på tiden...:)

Kram!

2009-09-04 @ 19:55:15
URL: http://jessicaandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback