Men vad trött man blir.....

......På all jävla snö som tydligen bara ska fyllas på hela tiden...vill ju ha vår nu!!
I dag har varit en riktigt lång och trälig dag,båda barnen vaknade starx efter 05,Ebba vakna såklart av Hugo.Skulle ha gått hem till A-K idag men jag orkade inte plöja vagnen i denna blötsnö som kommit,så vi har bara varit hemma och inne.
Jag har roat mej med att lägga ut massa annonser på Tradera(Ebbas gamla POP kläder) och städad o fixa lite...dammsugaren gick igång innan 8.00,bara det säger väl om vilken trist dag ;)

Nu väntar jag på att hemma fruarna ska börja så man får bänka sej i soffan,hoppas jag inte somnar bara
Igår va Hugo på 4,5mån kontroll...vägde 8160g och va 63 cm,så jämförde jag med Ebbas kort(vet att man inte ska jämföra barnen),hon va vid samma ålder 7900g o 66.9cm..mkt längre,fast hon var kortare än han vid födsel..Jaja ingen större fara på taket,ville bara berätta ;)

På återseende då!!

Kommentarer
Postat av: Anki

Å nice med uppdatering! Var på tiden ;-)



Ja en astråkig dag blev det här med. Försökte få med Alvin ut en gång men han vägrade och jag är inte den som tjatar :-D



Kram!

2010-03-24 @ 00:19:56
URL: http://ankihagman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, man blir kanske inte supersugen på att gå ut -men jag har ju behövt lämna Noah på dagis och då varit glad att jag faktiskt kom ut, annars hade jag hållt mig inne =)



Nu vill jag ha lite värme, går runt o fryser hela tiden!

2010-03-24 @ 07:52:36
URL: http://carli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback