torsdag

Ja veckorna rullar på och snart är Hugos 1års dag här,vart har detta år tagit vägen??Usch det har gått alldeles för fort.Men om jag får som jag vill o önskar så blir jag hemma till augusti =)skulle vara väldans nice..

Just nu håller maken på och fogar i hallen där vi har lagt nytt klinkers,svart 30x60 cm..Ruggigt fint kommer det att bli och inte nog med det så har hallen blivit större....och vi har fått en liten skrubb till sovrum,men vill hellre ha större hall än sovrum..det blir ju en del kläder me 2 kids.Och i sovrummet är det ju bara vi som är.Måste dock införskaffa en mindre säng..
Tänkte lägga ut bild sen när det e klart.
Imorgon kommer Eli m familj över på middag,ska bli såå trevlig!!

Trevlig helg på er!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja så härligt om du kan va hemma så länge -jätteskönt!!!! =)



Hallen blev fantastiskt bra, kanon det där. Vilken yta!!!! =) Och sovrummet räcker ju -skulle det bli ett barnrum i framtiden så skulle det räcka ännu mer =)



TACK igen för i fredags -supertrevlig kväll!!!

KRAMAR

Toppen!

2010-10-25 @ 15:17:33
URL: http://carli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Toppen skrev jag efter första meningen -vet inte vad som hände...

2010-10-25 @ 15:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback